fredag 1 juni 2007

25 minuter senare...

Killen som jag träffade på ATEA hette Björn och var ganska ung och väldigt trevlig. Han frågade mig faktiskt inte så mycket utan berättade mest vad han gillat på mitt cv samt lite om vad tjänsten innebar. Det lät intressant och ganska utvecklande även om det inte är något renodlat ekonomijobb. Fick även träffa gruppen som jag kan komma att hamna i, de var också unga och det verkade som de var glada och trivdes med sina jobb. Jag fick presentera mig inför dem och även berätta vad jag var för en filur, tror att jag gjorde ett bra intryck (hoppas). Det hela tog i runda slängar 25 minuter... väldigt kort tid vill säga...får se vad det kan tänkas innebära?!?
Nu är det mindre än timman kvar tills jag ska till min gamla lägenhet och få tillbaka nycklarna, känns otroligt skönt men samtidigt jobbigt.. flytta kartonger är ju inte det roligaste i världen precis. Men när det är färdigt så är det skönt :)

Ha en finfin dag, ska jag ha!
Puss o Kram

Inga kommentarer: