torsdag 31 maj 2007

Intervju!

Imorn är det dags för en ny intervju. Inte på Ikanobanken som jag trodde, utan på ATEA ett stort företag här i Växjö som sysslar med IT. Har nog inte till hundra förstått vad jobbet går ut på men det är på deras logistik avdelning och man ska sitta lite som spindeln i nätet med leveranser och sånt. Lät faktiskt riktigt intressant och kul! Ska ta mig en sväng ner i källaren nu och se om jag kan leta fram en skjorta, så att jag kan se någorlunda proper ut :) dessutom ska jag hämta mina joggingpjucks.. ska ut på en runda med Linis efter 3. Jag vet att det inte är bra att anstränga sig för mycket när man är förkyld men jag behöver röra på mig och vi ska ta det rätt lugnt!
Ikväll blir det en sväng till Kajsa & Co och lillasyster, hon ska fixa mitt hår och förhoppningsvis orkar hon med att färga mina fransar och ögonbryn också.. det behövs!!
Well, off 2 the basement!
BajBaj

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho,vad härligt att höra att det går så bra för alla!Och du på ATEA jobbar min storebror:)kram kram
ps.kommer du på linas avslutning eller du kanske har en egen?ds.

Anonym sa...

Låter ju som ett riktigt intressant jobb ju.. Ska hålla alla mina tummar och tår i morgon! Kommer gå kanon tror jag! Ha det toppen, kul att se dig igår förresten! Kram/Sofia

Fröken Jennie sa...

Johanna: Ajjemän!! Visst gör jag det, alltså kommer på Lina's avslutning :). Hehe, så det var din bror Lina pratade om när vi ute och sprang igår.. hon sa att hon visste någon som jobbade där men att hon inte kunde komma på vem :).. Ska bli spännande med intervju iallafall! Ses på fredag då! Kram Kram

Sofia: Tyckte det var kul att se dig också!! Och kul att höra att du gått o skaffat dig ett jobb, MaxKompetens är allt bra bra :) Tack för tummarna och tårna, ska försöka hålla mina också utan att det syns, hehe!.. Skriver säkert här efteråt hur det gått!! Ha en skön helg så ses vi nog snart igen! Kramis!