måndag 4 juni 2007

Jag har fått jobb!!

Efter att ha fått vänta på svar på mitt löneanspråk under helgen kan jag nu meddela att jag har gått och blivit vuxen, jag har fått ett jobb! Fick svar från ATEA redan i fredags men var inte riktigt nöjd med lönen de erbjöd så jag använde mina förhandlingskunskaper och lyckades höja den så pass mycket att jag kan säga att jag är nöjd, man ska aldrig underskatta kraften i tystnad som mina föreläsare i England påpekade gång på gång!!

Jag börjar jobba på torsdag, shiit vad ska jag ha på mig ?!? :)
♥♥♥

Dagens låt: Kool & The Gang- Celebration
Dagens humör: Uppåt värre såklart.

6 kommentarer:

Maria sa...

GRATTIS GUMMAN!! Är så glad för din skull med ditt nya jobb, jag hoppas du kommer trivas riktigt bra där! Verklignen superglad för dej, man blev allt lite nyfiken på vilken lön du förhandlade dig till ;) PUSS På dej!!!

Anonym sa...

Grattis gumman är verkligen glad för din skull!Njut av dagarna innan allvaret börjar. Puss o Kram M

Anonym sa...

Grattis till jobbet :)Kram/Chica

Anonym sa...

Grattis på dej!

Hoppas det blir ett knivigt ett, så att du får lite utmaning =)

Kram

Anonym sa...

Grattis grattis! Känns väl skönt nu när plugget är klart, ett orosmoln mindre lixom. Du borde kanske lära mig hur man löneförhandla :)

Fröken Jennie sa...

Tack för alla era snälla kommentarer! Jag är så glad så :) Hoppas som Erik att det är ett hyfsat knivigt jobb så att jag får lite att bita i, det behöver jag. Massor av kramar från Jennie