måndag 4 juni 2007

Ändrade planer!

Ojdå, här går det snabbt fram. ATEA ville först att jag skulle börja jobba på torsdag men nu har de tydligen ångrat sig och vill att jag ska komma redan imorgon. Så mitt klädproblem dyker upp tidigare än väntat :S.. men men... får väl ta något hyfsat strikt på mig i morgon och då spana in vad de andra har på sig.
Nu ska jag till tvättstugan för att boka tid och sen vid 18 ska jag ut och springa med Linis igen, skönt! På vägen tillbaka från sjön får det nog bli ett stopp på billige Willy, ganska tomt i både skafferi och kyl :(.
Puss o Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar till nya jobbet! Ska du ut på fredag (tänkte på din kommentar på min blogg). Jag vill ut men alla är bortresta eller upptagna.. :/ *hintar* Haha! Ja, fika på onsdag, funkar det efter klockan 18? Kram

Fröken Jennie sa...

Jajemän, jag tror det blir utgång. Men vet ännu inte. Ska nämligen på en kompis examensmiddag och sedan är det tänkt att vi ska gå ut, antingen här på campus eller nere i stan så jag vågar tyvärr inte lova något. Annars hade jag inte bangat på lite party med dig Carro!! Efter 6 passar nog mig tror jag allt.. vet inte när fotbollen är o den vill jag gärna se. Kram Kram