onsdag 16 maj 2007

Nagra timmar senare...

Sitter jag fortfarande i biblioteket och trycker, har kommit en ganska bra bit pa vag med min revision. Skrivit en hel del som jag kommer kunna anvanda vid tentaplugget som jag kommer fokusera pa under nasta vecka!
Ska strax bege mig hemat for att fixa lite sen lunch/middag, tankte passa pa att titta forbi ODEON forst pa vagen hem och se om det ar natt kul pa bio ikvall... kanner for att ga pa bio alldeles sjalv och bara njuta (fhv) av handlingen.. kanske blir det att jag gor sa ikvall?!?.. har ju anda inget internet att roa mig med :(.
Imorgon blir det en heldag ute i friska luften, jag och Louise ska bege oss ut till Peak District, promenixa en hel massa, picnica och dricka te & ata scones pa ett av te-husen uppe vid Castleton... looking forward to it!
Verkligen nedrakning nu, hemma "for gott" om 11 dagar!
Puss & Kram

Inga kommentarer: