onsdag 16 maj 2007

The upside of anger.

Det blir bio ikväll, alldeles ensam :) Känns faktiskt inte alls tokigt att gå på bio ensam, dock inget jag skulle göra om jag vart hemmavid. Här känns det ungefär likadant som att sitta hemma och kolla på en film i soffan ensam vilket ju faktiskt kan vara riktigt skönt!
Ett plus när man går på bio ensam är att man kan välja helt själv vilken film man ska se :) Själv har jag tänkt att jag ska kolla på The upside of anger med bland annat Kevin Costner ikväll. Den verkar vara en film jag kan ta mig hem ifrån ensam utan att vara alltför rädd ;)...

Internet är förresten tillbaka i huset som ni kanske märker, ingen kunde vart gladare än jag!
Nu ska jag fixa mig lite sen bär det av mot Odeon...
Pussar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas filmen är bra.Har försökt ringa dig!Ha en bra kväll saknar dig men vi hörs pussar o kramarM

Fröken Jennie sa...

Åhh, Heej Mamma!! Saknar dig också... Filmen var bra, men konstigt nog har jag sett den förr... vet inte hur det går ihop sig.. jag bara vet :). Hoppas vi kan höras imorn. Puss Puss