onsdag 16 maj 2007

Heldag i biblioteket.

Goddag!
Antligen pa plats i biblioteket, har ska jag spendera de narmaste 4-5 timmarna och forsoka fa lite gjort infor tentan nasta vecka. Sa himlans irriterande, nu fungerar namligen inte internet som det borde darhemma igen, *suck*!!! Msn vagrar att oppna sig och inernet explorer ar bara att glomma, skype fungerar dock, antar att den inte kraver nan vidare bra uppkoppling ?!?
Jag blir verkligen knapp av att inte ha nagon tillgang till internet, det blir sa himlans langtrakigt sa fort nar man inte kan surfa runt, skriva i bloggen och fordriva tid.. fast visst det ar val kanske lite bra ocksa, man lagger kanske lite mer tid pa att lasa i skolbockerna...

Det ar verkligen trakigt vader har just nu, regnigt och gratt och det verkar inte som det ska bli nagot ljusare framat i veckan heller, typiskt det... jag och Louise som planerat sa mycket uteaktiviteter... Igar hittade vi pa natt aven om vadret var skruttigt, vi hoppade pa sparvagnen och akte ut till ett omrade som heter "Centertainment", dar spelade vi bowling Louise , jag, Cameron och Haroun.. riktigt skojigt.. speciellt som jag kickade deras asses ;)
Eftersom vi lost en heldagsbiljett bestamde vi oss for att aka sa langt vi kunde at andra hallet pa sparvagnsbanan... Sheffield ar faktiskt ganska stort!!
Vi hoppade av allra langst bort pa banan och sen promenerade vi tillbaka in till stan med ett litet stopp for mat pa Subway, en riktigt najsig dag!!

Nu ska jag satta igang med plugget,
see you!
Jennie

Inga kommentarer: