måndag 14 maj 2007

Lyxig middag!

Just hemkommen från en god middag på stan med min kära vän Louise, det blev en hel del catching-up om vad som hänt för oss båda under de 10 dagar vi inte setts. Louise var egentligen inte hungrig men gick med på att käka lite tapas iallafall, för min skull ;)
Det blev quesadillas med massor av mozzarella, nachos med salsa, gräddfil & guacamole (inte lika god som Sofi's) och sist men inte minst färskostfyllda panerade chillies, mums säger jag bara!!
Imorn blir det dock andra bullar, eller snarare inga bullar alls för nu ska här ätas nyttigt den sista tiden som är kvar, vi ska anordna rena hälsolägret ;). Nej, skämt o sido.. Jag ska dock börja dagen med att gå till marknaden och riktigt storhandla en massa god frukt & grönsaker, det går ju faktiskt att äta gott samtidigt som man äter nyttigt. Sen har Louise och jag bestämt att vi ska ut och promenera ordentligt långa promenader varje dag, tid till det har vi hur mycket som helst!

Nu får det bli sängen, är ordentligt trött efter många långa timmar on the road!
Sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Inga kommentarer: