måndag 14 maj 2007

En dag på stranden och mycket mer.

Nu är jag tillbaka i England och Sheffield igen, för sista gången. Kändes nästan lite vemodigt när jag åkte in i staden. Kom på mig själv med att spana in omgivningarna ordentligt noggrannt och jag märkte att det är en hel del jag missat. Det kommer troligen bli två veckor fulla av upptäcktspromenader och annat trevligt, sen kommer ju min baby för att avsluta min Englandssejour med mig och det ska bli såå härligt!!

Har haft en riktig toppenvecka hemma i Växjö! Allkår var troligen den sista för mig, Vinbrännbollen var hur skoj som helst, Bokadishen och konserterna trevliga (men blöta) och grisfesten helt OK, sågspånet kliade precis lika mycket som vanligt men jag var inte så full som jag brukar och jag måste nog vara ärlig och säga att det krävs en ordentlig fylla för att tycka det där är skojigt.... så full var inte jag. Kvällen var trots det riktigt trevlig med allt som den förde med sig. STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH ARRANGERADE ALLKÅR!!

Avslutade min Sverigevecka med ett besök hos Johans morföräldrar i Halmstad. De visade sig vara väldigt trevliga och pratglada :). De visade mer än gärna mig runt, fick se allt från deras lägenhet och tavlor till deras tvättstuga och sommarstuga (japps den låg ungefär 200 meter från lägenheten, mkt praktiskt!). Hade en jättehärlig dag!! Johan och jag tog en lång promenad längs med stranden också vilket var helt underbart, lagom varmt och ingen blåst i det bästaste sällskapet :)
Bjuder nedan på lite bilder från min vecka, enjoy!!








Nu blir det en dusch sen ska jag träffa Louise i staden, käka lite & dricka nått gott!
Ha en skön kväll!
Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman, vilka fina bilder du tagit, sista bilden på Johan, jättefin!!!

Längtar tills du kommer hem! Kramar från mig

Anonym sa...

Åh vilken fin bild på dig rött linne & jeans.. :) Burken gör sig också bra! :)

Fröken Jennie sa...

Tack båda två :)

Sara: Tycker du inte lilla krabban på samma bild som Johan gjorde sig väldigt bra? ;)...
Längtar efter att få träffa dig igen min vän, hoppas att det lugnat ner sig lite på jobbet när jag kommer hem igen, om inte för min så för din skull! Puss Puss

Carro: Ja den var la inte så tokig, I love rött! Det fina ölet bjöd min vän Lina på, ganska spännande sort men själv är jag ciderfantast och är ganska nöjd och belåten med 1 burk/flarra öl per gång.. Du är la en coctailbabe eller? Så ser jag nästan dig iaf ;)
Kram!