måndag 14 maj 2007

These f-cking lists...

kan ju inte låta bli dem.... denna är snodd från Mika!

Sover du tungt eller lätt? När jag väl somnat sover jag sjukt tungt, dock kan det dröja ett tag innan jag väl somnar.
Favoritlåt just nu? får vara lite tjatig... Dunka mig gul o blå är en kul låt!
Anser du att du är stark? Klart jag är stark ;) (iallafall i mina egna ögon)
Favvo ordspråk? Carpe Diem!
Vad är ditt bästa flörttips? Le och se till att trivas med dig själv!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du då välja? Är flyga en superkraft? Det skulle jag vilja kunna.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jadå, har dock aldrig vart med om det!
Hur många kuddar sover du med? För tillfället 1, men hemmavid har jag 3 i sängen varav jag sover på 1 :)
Vad är det första du lägger märke till hos en kille? Ojoj, ögonen & leendet kanske? Men visst spanar man in kroppen också.
Skönaste film? Har inte någon direkt favvo-film, men visst gillar jag Döda poeters sällskap med Robin Williams
Kan du kasta macka? Yes box, den brukar dock nöja sig med en 3-4 studsar/hopp.
Gillar du din boendesituation? Här i Sheffield är den OK, hemma i Växjö är den helt OK, trivs bra på campus men visst vill jag ha nått större och eget!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26, gammal gammal ;)
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör de säkerligen, syns och hörs man så talar folk om en, så är det bara!
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? Tycker inte det är speciellt hett med mycket tatueringar, men jag tvivlar på att det skulle hindra mig om jag fallit pladask för en tatuerare...
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor!
Vilken svordom använder du mest? F-ck blir det endel av, spec här i England där mitt ordförråd är mer begränsat.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Som den linslus jag är skulle jag självklart vara med på bilden :)
Har du fastnat med blicken i någons urringning? Jadå, tuttar är fascinerande!
Vad tycker du om one-night-stands? Helt OK, men ungdomar skydda er!! ;)....
Hur många mobiler har du haft? 6 stycken, snart blir det nog en 7e.
Är du snäll? Ja jag är snäll!
Har du mobbat någon nångång? Varit elak mot någon har jag säkert vart, men idag skulle jag aldrig medvetet göra någon ledsen!
Positiv eller negativ? Positiv!!!!
Tror du på liv i rymden? Nja....eller jo visst finns det säkert liv dock tror jag inte på Aliens eller marsgubbar.
Kan du räkna med liggande stolen? Jadå, sån där skojig matte är verkligen min grej!
Har du lekt cp-störd med dina kompisar nångång? Klart jag har, ibland behöver man knappt leka...
Förfesten eller krogen? Förfesten får jag nog säga, förfesten tenderar alltid till att vara roligast..
Vad ska du göra nu? Nu ska jag göra det jag borde gjort redan för en halvtimma sen, nämligen sova!
Nattis.

Inga kommentarer: