onsdag 30 maj 2007

Bra X3

Pirates III var helt OK, sällskapet var mer än bra och godiset var sjukt gott :)
Jag gillar verkligen att sjunka ner i en biofåtölj och spana in en bra film, dock är det en fördel om man ser något... vilket jag inte gjorde under den första halvtimman.. trodde nämligen att jag missat att få med mig mina glasögon.. men när jag grävde lite djupare i min väska så låg de där.. tur för mig!
Promenixade hem i skönt väder och träffade på Sofia, hon hade precis fått jobb GRATTIS!! Min tur snart kanske?
J är en sväng på Sivans nu så jag tänkte njuta av att ha 90 cm för mig själv en stund ;)...
Puss o Natti

ps. Sara, jag tänker på dig. ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskade vän... tack! Du är i mitt hjärta!! Kramar från mig

Fröken Jennie sa...

Jag vet gumman! ... snart så...