måndag 28 maj 2007

Full fart framåt!

Sitter på biblan och jobbar för fullt :) Ingen rast och ingen vila. Jag fick samtal från Karolina på MaxKompetens idag och i morgon ska jag till dem på intervju, spännande! Till intervjun ville Karolina att jag skulle ta med mig alla de dokument som jag normalt skulle tagit med mig till en intervju, ett dokument med referenser samt nummer till dem inkluderat. Ett referensdokument har jag inte sedan tidigare så det sitter jag och filar med just nu.
Mötet på Adecco gick bra fick prata med en tjej som heter Linnea som jobbar som rekryteringsansvarig, hon berättade för mig om uppdraget jag ska genomföra i morgon samt gav mig lite papper med information om det jag ska gå och berätta om. Ska nog gå fint det där! Jag blev även erbjuden ett 3 veckors-uppdrag på Södra. Det var dock egentligen ingenting som har något med min utbildning att göra med händer det inget väldigt spännande och drastiskt imorn tackar jag nog ja till det ändå, pengar pengar...

Känner mig dock lite smått orolig har lite småont i huvudet idag och kanske en feber på G, därför ska jag nog bara ta det lugnt i eftermiddag och försöka kurera mig.
Kram Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome home (=välkommen hem!) :)

Fröken Jennie sa...

Tack söta rara du :)
Känns mkt bra att vara hemma i kära sverige igen!
Kram Kram