måndag 28 maj 2007

Äntligen hemma!

Haj!
Nu är jag hemma i Sverige igen, känns så bra så :). Det var lite småledsamt att lämna Sheffield då jag inte tror att jag kommer komma tillbaka dit igen och ännu mer ledsamt var det att säga "hejdå" till de människor jag lärt känna där. Louise sa jag "hejdå", eller "vi ses" til varandra efter vår utekväll på Leadmill i fredags... usch så trist och sicken cry-baby jag var!! I söndags var det dags för ännu ett farväl, mina korridorsvänner Haroun och Cameron åkte hemåt sitt och innan de försvann fick jag en present av dem var, av Haroun fick jag ett fint stativ man kan sätta små bilder i och av Cameron fick jag en liten gosekatt, för att jag inte skulle glömma bort honom som alltid pratar om sina katter. När jag läst korten till deras presenter kunde jag inte hålla tårarna borta igen... jag är nog en väldigt känslosam människa?!?... Glad att jag träffat dem och hoppas vi ses igen :) Good bye and See you är ju faktiskt inte samma sak!

Idag blir det en sväng ner till stan, ska till Adecco och gå igenom uppdraget jag ska göra åt dem imorgon. Ska till tågstationen i Alvesta och dela ut information om SJ's nya bonussystem... mycket mer vet jag inte men jag hoppas jag får det klart för mig i eftermiddag. Men innan nånting annat ska jag ta mig en välbehövlig dusch!!

Ha en skön dag.
Puss Jennie

Inga kommentarer: