tisdag 29 maj 2007

Inte länge kvar nu...

Åhh, inte trodde jag att jag skulle längta så efter min lilla skruttiga etta på 26 kvm, men oj vad det ska bli härligt att få tillbaka den på fredag! Inte så att jag inte trivs hos J, för det är väldigt härligt att träffa honom varje dag och krypa ner i sängen tillsammans på kvällen. Dock är hans säng väldigt liten (90 cm) och jag bor i mina två resväskor på golvet vilket det känns som jag har gjort hela det senaste halvåret.... blir ganska segt i längden! Vi får helt enkelt byta sovplats.. min säng är ju trots allt 120 bred. Ska bli väldigt spännande dessutom att packa upp allting som jag lagt ner i källaren, blir nästan som julafton eftersom man inte minns alla kläder och saker man la ner. Blir nog kanske en sväng till IKEA i helgen också, både J o jag vill köpa lite småsaker och det är ju alltid en trevlig lite utflykt!

Känner mig för övrigt ganska så seg idag också, var rejält trött och hade ont i huvudet när jag vaknade klockan 05.00.. huvudvärken försvann åtminstone för ett tag efter jag knaprat två alvedon.. men tröttheten sitter där den sitter. Ska till MaxKompetens om en timma och för att jag ska vakna till ordentligt till den intervjun så ska jag ta och hoppa in i duschen nu! I eftermiddag blir det ännu en sväng till Alvesta och dela ut broshyrer om SJ's nya bonussystem, ganska slappt och helt OK jobb.

Hej så länge!
Kram Jennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken mysig liten lgh..dit vill jag komma o fikA i sommar :) Och apropå din trötthet och huvudvärk, jag har känt exakt samma sak i tre dagar nu.. Usch..hoppas det bara beror på vädret, att det är så kvavt. :/ Lycka till med intervjuerna!

Fröken Jennie sa...

Hoppas det beror på vädret.. annars vet jag inte vad det kan vara?!? Och ingen feber har jag.. då hade det kännts mer berättigat att känna sig sjuk! Intervjun igår gick nog bra tror jag.. nu väntar jag bara på att telefonen ska ringa och de ska säga nått positivt ;) Och du, räkna med att det blir fika i min lgh, får la bjuda på lite gott iskaffe från min nya kaffemaskin!
Vi ses, Kram Kram!