onsdag 30 maj 2007

Ingen feber= inte sjuk!

Good day!
Sovit länge och gott inatt, vaknade först 10.30 :). Behövde det nog iofs efter gårdagens hypertidiga morgon. Önskar jag kunde säga att jag mår toppen men tyvärr vore det ljug... huvudet är fortfarande tungt och jag har blivit lite förkyld och tjock i halsen men fortfarande ingen feber. Ingen feber= inte sjuk!
Fick nyss sms från Fredrik på SDR Action People, jag ringde honom i måndags för att kolla om det var OK för mig att använda honom som referens när jag sökte jobb.. Han skrev att det var helt OK sen undrade han om jag kunde dema på CityGross i morgon och på fredag... Pengar är ju aldrig fel så jag ska nog tacka ja till att jobba i morgon, på fredag kan jag dock inte.. då ska jag flytta tillbaka till min kära lägenhet :)

Än så länge har jag inte gjort mycket vettigt idag men jag tänkte jag skulle städa lite här och bädda rent i sängen.. sen kolla igenom min resväska och sortera kläderna. Senare blir det en tur till Erik's place för att vara smakråd när han väljer glarror och käka lite kager ;).. Ikväll ska Saris och jag mysa i biomörkret...ända till världens ände!

Hoppas ni mår fint,
Puss o Kram

Inga kommentarer: