lördag 21 april 2007

Need to sleep!

Shit, jag är verkligen inte van vid att plugga längre!
Har suttit med rapporten lite ikväll också och nu är jag helt slut, kanske spelar dagens tuffa träningspass in lite också.. men ändå!!

Är så sjukt shoppingsugen också, har inte shoppat ett dyft sen jag kom hit för en vecka sen något som är väldigt olikt mig!! Ska dock försöka hålla mig ifrån affärerna även nästa vecka eftersom jag vill spara mina pengar så att jag kan spendera i Edinburgh istället..
Smart kicka, inte alls så dum som jag ser ut ;)

Shit igen, jag lurades bara med er! Kom på att jag faktiskt har shoppat, fast bara second hand. Blidde ett par ljust beiga pumps i riktigt skönt läder och ett rött smalt skärp med guldiga trådar. Kalaset gick på 3.25 pund vilket jag väl knappt kan räkna som nån seriös shopping, men ack så trevligt! Dessutom såg jag ett par sockersöta marina ballerinas med en liten naturfärgad rosett på i fönstret på samma charity store idag, hoppas de finns kvar på måndag!!

Nu ska jag hoppa i säng, slötitta lite på Deuce bigalow- male gigolo som jag fått låna av Cam.
Sleep tight babes.
Pöss Jennie

Inga kommentarer: