söndag 22 april 2007

Väderbryderier.

Good mooorning!
Skiner solen på er? Det gör det INTE på mig, tyvärr!! Vet inte om jag alls vågar lite på väderleksrapporterna längre. Enligt BBC skulle det nämligen bli fint väder i veckan, iallafall enligt prognosen för någon dag sen.. Nu ser det dock inte riktigt lika lovande ut längre, regn i morgon, mulet på tisdag sen blir det iofs bättre med sol/moln på onsdag och en stor sol på torsdag.. Torsdag är jag dessutom "ledig", alltså jag har inga lektioner så lite sol då hade inte skadat. Känns dock som jag inte ska hoppas för mycket, vädret och rapporterna därom är sanneligen föränderliga. Jag antar att det är väl bara att vänta och se, kan ju i vilket fall som helst inte göra särskilt mycket åt det :)

Men ni hemma i Sverige ska tydligen få fint väder i veckan! Absolut inte så att jag missunnar er det, men längtan blir större när jag vet att ni har bättre väder hos er än vad jag har hos mig. Men om sådär 10 dagar är jag hemma igen, iallafall på besök :)
Ser verkligen fram emot hemresan, pirrar redan ordentligt i magen när jag tänker på intervjun. Pirrar i magen gör det också när jag tänker på att jag får träffa min älskling igen!! Sen att det är allkårsfestival på campus när jag är hemma är ju en bonus som heter duga, att få spela vinbrännboll för min kära nation ska bli sjukt skoj!

Nu kurrar magen ordentligt så det är väl bäst att ge den lite mat. Idag blir det plugg för hela slanten. Hoppas att jag vid dagens slut ska kunna säga att jag är nöjd och att min rapport är så gott som klar :)

Ha det toppen!!
Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vädret här är inte särskilt bra,om det nu gör dig lite gladare.Hoppas du har det bra med allt Kramar M

Fröken Jennie sa...

Jag blir inte gladare för att ni inte har fint väder därhemma, det missunnar jag inte er! Men jag saknar Sverige ännu mer när jag vet att solen skiner där... Kram på dig M... Mamma antar jag?!? :)