tisdag 24 april 2007

Big day today!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack fina Jennie! Ska dock erkännas att jag inte känner mig äldre...=)
Och här kommer kramen du önskade i förra inlägget!
nu ska jag gå o lägga mig igen, kl är 05 när jag skriver här....

Många Kramar Sara´n

Anonym sa...

"Klockan är 05 när jag skriver det här"

Pyttsan! Man ser tydligt att inlägget är skrivet 04 juh!

Vi får ju FAKTISKT räkna Jennies tid, Sara!

;)

Kram på dej

Fröken Jennie sa...

Sara, förstår att du inte känner dig äldre.. en dag hit eller dit :) Men äldre är du! Hoppas att du blir uppvaktad på din födelsedag med tårta o paket precis som sig bör!! Själv tänker jag fira dig när jag kommer hem, så dä så. Puss Puss

Erik, ja min tid är det som räknas! Fast om jag ska vara riktigt ärlig så tänker jag hela tiden på vad klockan är här o sen vad den är i Sverige... kan inte riktigt slita mig I guess ;)
Ska du va med i brännbollslaget?
Kram

Anonym sa...

Hmm, har fått för mej jag har nåt annat att göra den veckan... vad var det nu...?

Just det, jag ska STYRA UPP alltihopa =)

Kommer försöka va med lite på eftermiddagen, men risken är att det finns en hel del annat att göra...

Fröken Jennie sa...

Ja just det, Erik är ju en av det viktiga personerna i kommittéen :)Det hade jag nästan förträngt.. hihi. Kommer dock ihåg när jag var en av de viktiga.. o visst tusan hade jag tid att ha lite kul också även om jag inte var med på just vinbrännbollen... det var ju trots allt den jag arrangerade !
Kram