måndag 23 april 2007

Please, dra upp mig!

Åhh, ikväll saknar jag er därhemma extra mycket!!
Tänk att få sjunka ner i en skön soffa jämte någon som man känner väl och bara vara... Det är precis vad jag skulle behöva just nu! En skön kram och ett uppmuntrande ord hade inte heller skadat.
Är så sjukt trött efter en heldag i skolan att jag knappt vet vad som är fram och bak! Vår ena gruppmedlem (som för övrigt inte pratar någon som helst engelska) kom inte till vårt gruppmöte idag vilket gjorde att jag och Monika har fått sitta och skriva ner hela vår presentation ord för ord för att vi ska veta att hon får all information hon kan tänkas behöva för att åtminstone kunna läsa innantill vid presentationen på onsdag.... Det tog 3 timmar!! Datasalen vi satt i var som en bastu och jag har inte ätit något sen lunch... vilket troligen också påverkar min sinnesstämning...
Känner inte igen mig själv just nu.. verkar som att negativa klubben är på besök :). Det bästa vore nog kanske att gå och lägga sig?
Så får det nog faktiskt bli, först ska jag dock stoppa nått i magen.

Natti Natti allihopa & mina kära vänner...
JAG ♥ ER!!





..... några av de vänner jag saknar mest!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som det varit en jobbig dag. Hoppas allt känns bättre i morgon. Kramar mamma

Fröken Jennie sa...

Ja mamsen, gårdagen var riktigt tung! Men det slutade med att jag ändå inte kunde sova när det väl blev tid och dags för det, så konstigt! Idag blir nog en bättre dag, det känner jag på mig :) Love you!!