onsdag 21 februari 2007

Onsdag och skola.

Hej Hopp!
Då var man halvvägs in på veckan igen då.. det är otroligt vad dagarna och veckorna går fort ändå.. även om det känns som man inte kommer nånstans på det stora hela..(när man räknar ner)
Onsdag idag vilket innebär skola, Engelska och Brittiskt liv & kultur står på schemat, kul! Ska hinna förbi en datasal innan skolan börjar också så att jag kan skriva ut läxan... ännu en summary :S..

Idag får jag nog veta vad som händer när mamsen och papsen kommer till England nästa helg, kommer de hit till mig i Sheffield, eller får jag åka till London och träffa dem där?.. Spelar faktiskt inte mig så himlans stor roll.. visst vill jag visa dem var/hur jag bor och går i skolan.. men det var tydligen inte så himlans lätt att få nått hotellrum i den här staden.. Hur det nu kan vara fullbelagt här?
Well, en helg i London är inte så tokigt, lite sightseeing och shopping kan jag absolut stå ut med :)

Ha en skön dag! Här skiner solen så för min del blir det inga problem med den saken.
PussPuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är någon stor konser i helgen!Hör av dig kväll kram mamma

Fröken Jennie sa...

Ja just det, kan nog vara så att "Il divo" är i stan och ska spela på HallamFM Arena.. hoppas vi löser det ändå! Puss Puss