onsdag 21 februari 2007

Ett helt ofarligt beroende?

Hej jag heter Jennie och jag är Betapet-addict!
Nån som känner igen sig? haha!
OK addict kanske är att överdriva, men det är ingen överdrift att jag spelar minst en omgång betapet per dag!!(i genomsnitt).. Skulle nog vara två ggr per dag om mitt internet inte var så slött ibland..

Ibland när jag ska sova kommer jag på mig själv med att ligga och forma ord med imaginära bokstäver.. mycket irriterande!
Jag inbillar mig dock spelet är bildande och att det inte skadar varken mig själv eller någon annan att jag spelar så ofta :)
Ett helt ofarligt beroende alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag heter Erik och jag är också beroende...
Ska vi va det tillsammans nån gång? I all vänskaplig anda givetvis ;)

*Plockar fram banderollen som det står "Heja Erik" på*

Fröken Jennie sa...

Hej Erik!!!!!
Absolut tycker jag att vi ska vara beroende ihop nångång :)Skriv mig på msn när du är sugen vet ja..
Har för övrigt min svenska flagga framför ögonen och en banderoll det står Jennie på i huvudet.. of course! Kram