tisdag 20 februari 2007

Motarbetad!

Ahh!! Internet har motarbetat mig precis hela dagen idag, hur kul är det när till exempel aftonbladet.se tar 20 minuter att ladda?
Så har det vart idag.. men nu verkar det fungera igen.. blir inte klok på hur uppkopplingen.. det så kallade bredbandet i det här huset fungerar.. inte som det ska iallafall!
Har vart en flitig student idag, läst nästan 70 sidor i min marknadsföringsbok och gjort min engelskaläxa till både i morgon och på måndag.. känns skönt!

Blev lite badminton i eftermiddags, dock inget gym.. kände mig inte så motiverad och så bangade Daniel.. dumt det där.. men badmintonen blir man ju också svettig av :).. Efter träningen hängde jag på de andra till Somerfields och köpte pannkaksingredienser.. och pannkaksfyllning.. så nu ska här göras pannkakor!!
Fungerar nätet lite senare så ska jag se till att lägga till några bilder som bevisar kalaset.. annars får ni helt enkelt tro på mitt ord.. haha.

Puss på er...

Inga kommentarer: