måndag 19 februari 2007

Another day has passed by....

Då har ännu en dag av min Englandsejour gått, inte vart någon direkt ansträngande dag, marketingföreläsningen gick otroligt fort då föreläsaren var duktig. Engelskan var dock mer eller mindre ett skämt, kändes det som. Vi hade en vikarie idag, en snubbe som visade sig vara sämre än vår ordinarie lärare (trodde inte det kunde bli sämre). Vi fick tillbaka våra första essays, betyget på min var väl helt OK med tanke på att jag redan visste att hon skulle klaga på dem saker som hon gjorde.. att jag skrev lite för personligt och icke-akademiskt, mer som en journalist.. haha.. annars inga direkta språkfel.. ungefär som jag trodde!
Stack till gymmet direkt efter skolan och blev där nästan 2 timmar, det tar ju så lång tid om man ska hinna med uppvärming, styrka och motion på ett pass...Dock glömmer jag nästan alltid något som man inte bör glömma; stretchingen.. fy mig!! Ska försöka bli lite bättre på det där, för min egen skull..

Har precis avslutat ett långt samtal med min älskling, alltid lika härligt att prata med honom.. och när man är mitt uppe i samtalet glömmer man nästan bort att man är så "långt" ifrån varandra... det kommer man dock på ganska fort när man lagt på :(....

Nu ska jag faktiskt krypa ner under täcket, är riktigt ordentligt trött idag eftersom jag låg vaken länge igår och läste ut en av böckerna mamma skickade till mig.. kanske börjar jag på en ny bok idag? En kriminalare står på tur.

Stor björnig kram!
♥ Jennie


Inga kommentarer: