måndag 19 februari 2007

Måndag morgon!

Go morgon!
Ny vecka och nya äventyr? Let's hope so iallafall!
Idag är det skola igen, börjar med en marketingföreläsning där en representant från den sk. Spin selling organisationen.. har inte lyckats komma över boken om spin selling ännu så jag antar att föreläsningen blir något av en överraskning.
I eftermiddag har vi engelska igen, känns som det nyss var måndag faktiskt.. det måste vara positivt.. då går ju veckorna rätt fort trots allt :)
Har för övrigt, precis som jag trodde, ordentlig träningsvärk i armarna idag efter badmintonen... faktiskt i båda armarna.. konstigt nog?!?.. hmmpf..
Nu ska jag pysa iväg till skolan, alltid bra att vara i tid :)
Ha en underbart skön start på veckan!
Puss Jennie

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej, jag heldiggar ditt flitiga bloggande då har jag full koll på vad du hittar på. men nu är det ca en månad till du har födelsedagsfesten ju. ses då, det ska bli riktigt kul tjejen

Fröken Jennie sa...

Haj på daj Evis!! Ja visst är jag duktig? ;) Får skylla på att jag har alldeles för mycket tid över... och att det är roligt förstås! Självklart ses vi snart, längtar. KramKram