tisdag 30 januari 2007

Solig tisdag!

Heej!
Underbart fin morgon/förmiddag här i Sheffield :) Solen skiner och jag fick sova länge idag, eftersom jag inte ska vara i skolan förrän 11! Vi ska få en rundvisning på skolans IT-faciliteter idag och sen händer det nog inte så mycket mer... verkligen korta dagar än så länge.. men det blir väl mer att göra sen när skolan kommer igång på allvar.
Kanske hittar jag på nått med de andra europeiska flickorna idag, lite smått sugen på en sväng på stan.. har faktiskt inte kollat runt så mycket där ännu!
Well, vi får se :)

Ha en skön dag och hoppas solen skiner på er också.
Kraam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Älskade vän! Solen skine här hemma med och det är kallt o härligt, min näsa o kinder är röda efter min promenix.

Sköt om dig! Många kramar Sara

Fröken Jennie sa...

Ahh, jag laste pa Lina's blogg att det var fint vader hos er i skona Sverige ocksa :) Visst kanns allting sa himlans mycket battre nar det sipprar in sol genom gardinerna nar man vaknar? Skot om dig sjalv Saris, sarskilt pa torsdag nar du borjar jobba :) Puss