måndag 29 januari 2007

Mr Men & Little Miss

Idag innan jag var och tränade var jag inne i en butik som heter Wilkinson, där säljs precis allt möjligt!! Själv köpte jag en lampa till mitt nattduksbord, glödlampor, tvätt- och sköljmedel, banan & jordgubbssmoothie (utan några som helst tillsatser, delicious by the way!) och sist men inte minst en liten bok! Boken är en del av en rejäl serie böcker om olika Mr Men och Little Miss, tänker inte avslöja vilken av böckerna jag köpt då den är en present till en av dem som kan tänkas läsa den här bloggen, men den är iallafall ursöt! Efter att ha spanat in en av många hemsidor om författaren Roger Hargreaves och hans små söta karaktärer är jag helt säker på att det finns fler av dem, gestaltade av personer i min bekantskapskrets...

eller vad sägs om:
Little Miss Fun Little Miss Busy


Little Miss Giggles Little Miss Naughty
Little Miss Sunshine Mr Topsy-Turvy

Mr Bump Mr Small
Till dessa söta karaktärer en liten historia med någon form av sensmoral, jag kanske är lättköpt men åhh vad jag gillar dem :)
Nu ska Pennie sova,
Nighty Night


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena!
Hittade din blogg! =) Låter som om du har det bra där borta!
Vi är hemkomna nu igen och tillbaka i vardagen! Kul att springa på varandra sådär på flygplatsen! Ha det bra! kram kram

Fröken Jennie sa...

Ahh, Hej =)
Va kul att du tittade in här hos mig! Jättekul att stöta på er på flygplatsen också, hoppas ni hade kul?!? Kram Kram