söndag 28 januari 2007

Mulen himmel, spelar ingen roll idag!

Good morning!
Natt nummer tre är precis över och jag har för första gången inte frusit när jag sovit här, vilket framsteg :) Idag är det mulet här i Sheffield, gör mig faktiskt inte så mycket då jag ändå inte kommer se himlen nått vidare idag, ska ju strosa runt i Europas fjärde största galleria hela eftermiddagen.. riktigt najs om jag får säga det själv!
Kan nog komma att bli lite shopping, det är ju ett bra sätt att få sig själv att må bättre på.. inte för att jag mår så tokigt.. men nu när jag sitter här och har tid att tänka så kommer jag på mig själv med att sakna er därhemma!!!
Så därför ska jag inte sitta här mer nu, tänka är bra i lagom mängder.. tänker man för mycket blir det bara jobbigt.. så därför ska jag ut på morgonpromenix och rensa skallen nu.

Puss & Kram

Inga kommentarer: