söndag 28 januari 2007

Meadowhall

Mina fötter, mina fötter...
Har blivit lite för mycket av promenader i icke så fotriktiga skor de senaste dagarna så nu är de sjukt ömma, ynkliga mig :)
Meadowhall var ett riktigt shoppingparadis!!, speciellt om man som jag gillar alla highstreet-affärer som tex Jane Norman, Oasis, River Island, New Look, TopShop, Miss Selfridges, Zara osv.. fanns verkligen ALLT i klädväg.. och ändå handlade jag inte ett endaste plagg! Måste tänka lite långsiktigt, ska ju faktiskt vara här hela vårterminen och det vore ju lite tråkigt om man gjorde av med hela budgeten nu och sen inte hade några pengar kvar att shoppa för framåt våren!
Finns dock hur mycket kläder i min smak här som helst, massor av fina hängselklänningar med fickor, så något shoppat kommer det säkert bli inom en snar framtid :)
Shoppade loss litegrann iallafall, på en skojig butik som heter Poundland.. i butiken säljs allt, precis som det låter för en pound styck. Själv shoppade jag 12 galgar, duschcreme, värmeljus med doft, vadderade kuvert (så jag kan skicka små paket hem :)) och ett headset, allt för endast 6 pounds! Headsetet ska jag se om jag kan använda när jag pratar med er därhemma via skype... funkar det så var det ett sjukt bra köp! Köpte en bok också, tänkte jag skulle börja läsa lite på engelska när jag avslutat Alkemisten som jag läser för närvarande, TACK Saris för den fina presenten!! gillar boken verkligen. Boken jag köpte heter Ugly och handlar om en flicka som blir ordentligt psykiskt misshandlad av sin mamma, kanske inte någon solskenshistoria men den verkar bra. Nu ska jag gå ut till grabbarna i köket/sällskapsrummet och se vad de hittar på.. kanske fixa lite käk osså!
Puss Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad förnuftig du är,som sparar shoppingen till senare.det är roligare till våren.

Fröken Jennie sa...

Hehe, får se hur länge jag är förnuftig :).. men jag försöker iallafall!