söndag 28 januari 2007

Hemma hos mig!

Hemma i Svealandet finns det både en och två personer som undrar hur jag bor här i UK. Därför tänkte jag idag börja med att bjuda på några bilder från mitt egna lilla rum, håll tillgodo;

Min säng, vilken är ordentligt obekväm med ett täcke som är tjockt som en madrass men värmer ungefär lika mycket som ett lakan.. och min wall of fame, lite kort på några av mina vänner därhemma.. o min pojke förstås.. hihi.. Sen mitt lilla handfat och det väldigt viktiga skriv/databordet med tillhörande byrå, o så den finfina svenska flaggan.. så att jag ska känna mig hemma varje morgon när jag vaknar :)
Väldigt spartanskt inrett rum, inte fler möbler än vad som verkligen behövs... en bokhylla full av hår och kroppsprodukter, en fåtölj att lägga kläder i och en garderob att hänga in byxor och annat i, när man skaffat galgar :P
Rummet ser nog inte mycket ut för världen, det är det inte heller.. men det är hyfsat fräscht och lagom stort för mig, sen har jag en grym utsikt från mina tre fönster som vetter åt två håll.. (ska försöka fånga det också någon dag)
Imorgon kväll tänkte jag försöka fånga mina flatmates och vårt kök på en bild eller två också, och kanske blir det även nån vy från staden :)

Nu ska jag dock sova, trött som ett annat mähä..
Natti Natti

Inga kommentarer: