måndag 29 januari 2007

Lång o snurrig dag!

Hallåå där :)
Låång och snurrig dag i skolan idag, började med inskrivning på vår fakultet, dvs fakulteten för organisation & ledarskap. De har verkligen dålig koll på saker här och det känns som om de gör det mesta krångligare än vad som egentligen är nödvändigt.. tusentals papper (OK, liten överdrift) att fylla i, massor av olika ställen att besöka och ingen direkt ansvarig för det hela..
Nu är jag iallafall inskriven och har fått mitt SHUcard (sheffield hallam university) så nu är jag på pappret studerande här.. vilket innebär att jag får rabatt i de flesta affärer i stan samt att jag kan registrera mig på deras gym, vilket jag gjorde meddetsamma!
Tänkte jag skulle bege mig iväg och träna redan nu faktiskt. Det är lika bra att komma igång direkt.. maten här är ju inte direkt det nyttigaste som finns...

ByeBye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman! Vad duktig du är!
Saknar dig som tusan här hemma! Många kramar från lilla mig

Fröken Jennie sa...

Tack Saris, du vet att jag saknar dig osså :) o shit va duktig jag vart nu :P. Kram!