måndag 29 januari 2007

Monday

God morgon!
Idag är det dags för första "lektionen" här i Sheffield, eller åtminstone så ska vi bli informerade om vilka kurser vi kan välja mellan! Jag har redan valt 3 kurser; British life and culture, Sales and marketing och Business law. Tror jag kommer behålla de två första och se om jag kan välja något annat "företagsekonomiskt" som tredje kurs, Business law kan vara lite för inriktad på Storbrittanien för att vara något av värde för mig och min examen. Sen ska jag nog gå på ett litet test i eftermiddag, för min engelska. Har nämligen tänkt att ta non-credit engelska som en kurs också (alltså, jag får inga poäng för den), jag är ju trots allt här för att lära mig språket bättre!
Nu får det bli lite frukost, gröt med banan och solroskärnor och en macka (faktiskt hittat ett hyfsat bröd, inte grovt men bättre än vanliga toast).

Ha en toppen dag,
Puss & Kram
Jennie

Inga kommentarer: