onsdag 20 december 2006

Stallets pumpar tömdes!

att de gjorde ;)

Det var riktigt bra ös inatt på Stallarnas pumptömning, inte såndär grotesk kö som det ibland är på pumptömningar/öppningar, utan en alldeles lagom ström av människor anslöt sig till dem som redan skakade rumpan på dansgolven!!
Själv fick jag inte dansa något, mer än bakom Black Jack bordet.. men där dansade jag mest hela tiden :).. gick nämligen ganska så bra för mig ikväll.. o då blir det lätt en smilig och dansant Jennie som dealar..haha..

Nu ska jag gå o sova, ögonen går i kors o är fulla av grus vilket brukar tyda på att sömn behövs.. o varför gå emot det?!?..

Förresten, ett STORT grattis till min bästaste Sara, som fick sitt efterlängtade jobb idag, så glad för din skull gumman!!
Puss & Kram
Jennie

Inga kommentarer: