tisdag 19 december 2006

Jag ska bli med glasögon!

Jag var o testade min syn idag och undersökningen visade att jag är något närsynt.. :(.. men det är ju bättre att använda glasögon och faktiskt se ordentligt, sen tycker jag det är rätt stylish med glasisar.. så jag klarar mig nog :)
Jag skulle förresten bli himlans glad om ni kunde hjälpa mig att välja bågar för det är sjukt svårt! Har bestämt mig för att ta ett par röda och ett par svarta eftersom man får ta två par till priset av ett på specsavers.
Vilket par tycker ni jag passar bäst i?
Ska helst ha valt till i morgon förmiddag, så kommentera allt vad ni orkar vet ja :)

Tack på förhand!
Pennie



5 kommentarer:

Aurora sa...

de röda de röda de röda!!! satt ju som en smäck på dig!!!

Anonym sa...

Hej!
Båda e fina men ta ett par med bågar som syns MINDRE, annars kommer du bli trött på dem:P Dessutom svänger modet och tjocka bågar kommer vara uuuuuute

Anonym sa...

Helt klart de knalligaste röda. De översta alltså. Ursnyggt!

Jag tror tvärtemot Erik att glasögonen bara kommer att bli större och större, och tjockare och tjockare, framöver. Obs: Jag kan nada om mode, men det är min magkänsla.

Anonym sa...

röda :)

Fröken Jennie sa...

Hehe, tackar för kommentarerna :)Nu är det ju då så att jag ska välja ut ett par svarta och ett par röda... de starka röda har jag nog redan bestämt mig för.. de svarta har jag dock mer problem med *hjälp*..