onsdag 20 december 2006

Jag bor ju nästan på stan under julhandeln...


Halolo!
Ännu en underbart fin dag, o en Jennie som är på toppenhumör, de är grejer de =)
Har precis gjort min femte runda på stan för den senaste veckan.. känns som jag inte gör annat än springer i affärer och köper julklappar!.. Nu börjar det dock arta sig :) Idag blev det paket till papsen, kusin Calle och mamma; till pappa en juligt röd Lyle & Scott piké, till Calle två par tuffa boxerkallingar från carlings, astuffa faktiskt.. kanske väl tuffa för honom?!?.. haha.. o till mamsen ett grå-svart randigt linne och en grå tröja från Gina.. blev ett par trosor till mig själv också, bara för att jag skulle komma upp i den summan som jag hade tillgodo på Gina.. men trosor går det ju alltid åt, o det finns en hel del sånna i min garderob som det inte skulle skada om jag rensade bort...
Var förresten på stan med Stina o Philip idag, så himlans kul :).. o Philip är så snäll o lugn mest hela tiden, kan ju bara hoppas att man själv får sånna snälla barn!.. En annan sak...drömde inatt att Martina var med bebis... o det fick jag veta idag att hon var :).. SÅ KUL!!
Idag blir det sista rycket med plugget för iår, ska träffa Karin i biblan om en stund, innan dess ska jag bara försöka trycka i mig lite käk, inte för att jag är jättehungrig nu, men jag kommer definitivt att bli det innan vi är klara!.. max till 17 tänker jag sitta idag, sen får det va nog!!!
Kanske ska man göra lite julgodis idag också?, funderar på att göra lite sånt som jag kan ta med till mormor på julafton...
Puss & Kram

Inga kommentarer: