onsdag 20 december 2006

Ska man behöva basker & sjal inomhus??

*Brrrrrr*, fryser som tusan!!, det är verkligen inte varmt i gallerian när det äntligen blir lite småkyligt ute.. Vet inte riktigt hur arkitekten tänkte när han ritade galleriadelen av skolan nästan helt i glas, universitet (kommunen, el. den som betalar) borde ju förstått att det skulle leda till skyhöga uppvärmningskostnader under vinterhalvåret som man inte skulle ha råd med. Vi satt iallafall där en sväng idag eftersom biblan har sånadär konstiga öppettider nu kring jul och stängde redan klockan 16... det var svinkallt trots att jag satt med både basker och sjal runt axlarna men vi fick nästan 2 uppgifter gjorda, och det får väl räknas som ett framsteg eftersom vi på samma tid bara hann göra en i måndags... :)

Nu är det nog jullov iallafall och det ska jag fira med att leta fram nån riktigt skön musik o sen hoppa in i en lååång o varm dusch, det kan jag behöva!...

Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman! Jag var inne på Guldrosen,o kollade efter saker, du kan hitta det du ringde mig om innan idag där, fanns massa fina!!! Du kan få komma och plugga hemma hos mig, just nu har jag 24, 8 i köket....=) Rätt så lagom tycker jag!
Längtar efter dig! Kramar från mig

Fröken Jennie sa...

Tack för erbjudandet gumman, du är för go :)...nu fryser jag iallafall inte längre, duschade länge o väl! Men ett besök i det Roloffska palatset tar jag gärna snart ändå :) Puss!

vevvan sa...

Kan rekommendera absolute christmas som skön julmusik =) ha det toppen!

Fröken Jennie sa...

Håller definitivt med dig om absolute christmas, det är nästan den enda julmusik jag lyssnar på (en av de få skivorna vi "alltid" haft hemma hos mamsen o papsen), jobbigt för dem som lyssnar med mig bara, har en förmåga att lära mig texterna på alla låtar :)