torsdag 21 december 2006

Dan före dan, före dan, före dopparedan!

det blev väl rätt det där?
God morgon allihopa!!
Idag är en bra dag, ska nämligen snart träffa världens bästaste svenska blondin boende i Rom, the one and only Evelina :)

Har inte träffat henne sen jag hälsade på henne i Milano Marittima i somras och vi har faktiskt inte pratat sen dess heller, inte mer än på msn, så det ska bli underbart roligt o tjabba loss med henne igen!
Annars har jag mest tvättning på G för tillfället, och ett besök på international office.. börjar nämligen bli lite orolig vart jag ska ta vägen när jag kommer till Sheffield.. har ju ingenstans att bo, och den där "house-hunting week" som de sagt att de har, den har de bara inför höstterminen.. så jag måste ta reda på lite om hur jag ska kunna söka boende hemifrån...
Nu får jag springa bort till tvättstugan, 1 minut till elva..
See you soon!
puss

Inga kommentarer: