fredag 22 december 2006

Jag är då alltför nyfiken!

Hola!
Ingen överdrift om jag säger att jag är på superbra humör idag :), gårdagen avslutades himlans bra, fix o don med julklappar.. spec med J:s,, har nämligen rimmat lite.. sen kom Sofi över en sväng, hon hade med en julklapp till mig!!.. jag måste ha vart lite snäll i år trots allt..;)
Sen kom J hit o han hade också med sig en julklapp.. en platt sådan.. den ligger fortfarande kvar i sin påse, för jag är rädd att nyfikenheten ska ta överhanden om jag tar ur den ur påsen :P.. så....jag låter bli..
Vi gjorde knäck och mozartkulor, det blev riktigt lyckat!!, knäcken blev faktiskt lagom seg... helt otroligt, eftersom jag typ aldrig brukar lyckas med knäck..
Det enda som inte var så kul igårkväll var att min pärla, bilen alltså, vägrade att starta :(.. tror det är nått tokigt med batteriet!.. iallafall kunde jag inte köra o köpa nån fin lykta att dekorera till mormor igår, utan det får göras idag istället!.. funderar på att köpa ett sånt där tre-pack lyktor och dekorera dem alla, göra en till mormor o sen ge bort de andra två till några som förtjänar :)

Men innan jag kan göra nått sånt alls så måste jag göra klart det sista me J:s present.. han åker hemåt skånelandet vid 13... så Jennie-pennie, hurry hurry!

Puss på er!

Inga kommentarer: