fredag 22 december 2006

Internationella orgasmdagen idag!

Ja, ni läste rätt :)
Det är så sant som det är sagt, numera finns det minsann internationella dagar för det mesta, men visst, en orgasmdag det är väl inte det värsta som kunde hända!...undra hur man ska fira den här dagen då..., kanske blir det att äta något riktigt gott, dvs få en sk. munorgasm!... det återstår bara att se.

Nu ska jag ner till stan o möta upp lillasyster, vi ska göra det sista rycket med våra julklappar :)
J har precis åkt hem till Skåneland och jag känner mig nästan ensam här på campus, hur lätt som helst att hitta parkeringsplats utanför huset.. det tyder på att campus tömts på studenter... trist för mig, men hoppas alla vänner som nu är hos sina familjer får en underbart fin jul, kanske till och med någon som får njuta av lite snö?

Ha en finfin dag och ta det lugnt i julstressen, inget går fortare för att man stressar,, själv tar jag alltid det lilla lugna, det löser sig alltid!

Puss & Kram
Jennie

Inga kommentarer: