torsdag 21 december 2006

I fixartagen!


Ajjemän, idag ska det fixas o donas, som bara den!

Nu blir det först lite lunch, rester från gårdagen (thailändsk kycklingfilé med massor av vitlök, paprika, färsk ingefära, chili och kokosmjölk o gurkmejaris) mumsigt som tusan! sen blir det simhallen o lite artificiell sol :), kan behövas i dagens grådassiga Växjö!

Har haft updating med Evve hela förmiddag, det fanns en hel del att prata om... hon lever "sitt" liv därnere i Italien, o trivs som firren i vattnet.. och även om vi trivs super ihop så har vi verkligen olika planer för våra liv, hon är mer into att skaffa sig en rik kille, med porsche som kan försörja hennes shoppingrundor.. mer for money than love helt enkelt.. själv är jag precis tvärtom... det känns som att bara man trivs med sitt liv och med dem man har omkring sig, alltså kärlek, familj och vänner så löser sig det alltid med pengar... (iallafall för mig :))

När jag har solat ska jag ta en liten shoppingrunda på Willys, köpa ingredienser till mitt julgodisfix som jag ska pyssla med i eftermiddag.. tänkte göra en liten julgodiskorg till mormor istället för att köpa nått till henne, som hon ändå inte vill ha..
Sen har jag lovat mamsen att jag ska fixa ännu en sak till mormor, nämligen en ljuslykta "modell större" som hon kan ha på trappen, den ska jag dekorera med grön/vitmossa små svampar och kanske en tomte eller två, det tror jag hon blir glad för :)
Måste slå in lite julklappar också o fixa lite med J:s present.. tja det verkar som jag har en hel del att hitta på idag, najs!
Puss på er.

Inga kommentarer: