tisdag 12 februari 2008

Ooops!

Jag råkade visst bryta mitt shoppingstopp idag, det var inte alls meningen... det bara hände! Jag åkte inom Kupan på vägen hem från Vislanda och som alltid så hittade jag något där. Denna gången var detta något ett par snowjoggers, ni vet såna där fula 80-talspjucks som man gled omkring i på vintern som liten. Jag har faktiskt tänkt köpa ett par sådana sen jag såg att de fanns på rea på Din Sko för 200 kronor. Det tyckte jag dock var lite väl mycket för ett par skor som jag enbart har tänkt ha på mig när jag är på skidsemester (och möjligtvis här hemma om det kunde bli snö någon gång), då var dessa svarta sådana för 30 kronor betydligt bättre :). Jag älskar att fynda!
På tal om att fynda, mina fynd från H&M's rea kom idag och jag är så nöjd så! Det blev bland annat bikinin, kjolen & den stickade herrtröjan nedan, jättefina alla tre. Tröjan tänkte jag egentligen gett till Johan men nu funderar jag starkt på att behålla den själv... höhöhö. Well vi får väl se.
Ska strax ut och gå en rejäl runda med Sarisen, fhv blir det två varv runt sjön... då skulle jag kunna känna mig nöjd och belåten med dagens motion :) Maten går det för övrigt alldeles utmärkt med, skulle bli besviken om det inte gav något utslag alls på vågen på torsdag! Men jag vet av tidigare erfarenhet att kroppen kan reagera konstigt när den får mycket nyttig mat och först ge utslag åt fel håll (dvs. upp i vikt) så jag ska väl inte ropa hej....Bara för det tror jag minsann att magen kurrar, jag får nog ta något litet att äta, kvällsmat blir det först efter 20.00 ikväll, Johan tränar brottarkidsen ikväll.
Puss o Kram


4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe jaa de kan man ju hoppas, dem är aldrig fel att få :)

Anonym sa...

Åh vilken fin bikini!!! Gillar alla dina fynd :) Hoppas det går bra när du ska väga dig! Kram

Anonym sa...

Älskar kjolen! O maila gärna över lite goda, nyttiga recept, jag avlider snart av all fet mat som serveras här hemma i brist på påhittighet! Kram

Fröken Jennie sa...

Pernie Bernie: Thanx babe :) Ja,själv håller jag tummarna för fullt och hoppas på att jobbet ska ha gett resultat! Kram

Carro: Ja den är faktiskt riktigt snygg! Jag kommer att använda den lite uppdragen i midjan med skärp...som med skinnkjolen ungefär, det kommer nog bli prima :) Kram Kram