lördag 16 februari 2008

On the list.

  • Frukost
  • Städning, det är så stökigt & skitigt här att jag skäms!
  • Springa/jogga ett varv runt sjön med skön musik i öronen
  • Ta bilen en sväng ut till Lessebo där jag ska hämta min nya dator (nygammal)
  • Fortsatt städning....
  • Träffa lillsyrran, what to do?
  • Leka med Johan, Fredrik & Frida ikväll.

Inte nån direkt glamourös lördag idag inte, men en skönare lördag har jag inte haft framför mig på länge. Jag älskar när det egentligen inte finns några krav, utan jag kan göra precis vad jag vill. Hur konstigt det än kan låta så vill jag faktiskt städa, jag trivs bara inte när det är för rörigt! Hade en skön kväll igår också, älsklingen och jag lagade hälsosam tapas med kyckling, vitlöksfrästa räkor, lufttorkad skinka, brödstänger och massor av grönsaker! Till det salsa & tzatsiki, man kunde ha det värre när man bantar :).
Nu får jag ta mig lite frukost, magen kurrar!
Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det! :)
Ha en härlig lördag!

Fröken Jennie sa...

Och underbart skönt var det också :)
Hoppas jobbhelgen varit till belåtenhet, dvs mkt klirr i kassan (dricks) och inte alltför många jobbiga gäster :) Vi ses säkert på Hälsostudion i veckan. Kram