torsdag 7 februari 2008

D-day.

Idag var det alltså dags, dags att ta mig själv i kragen och bli "en nyare sundare människa" (ni har väl sett sällskapsresan?). Först ska jag dock jobba, äta, jobba & träffa mamsen. Ska bli kul att mamma kommer in till stan, hon har inte varit i vår lägenhet på länge och har därför inte sett resultatet av hallrenoveringen. Det är alltid kul att visa föräldrarna vad man själv har varit duktig och gjort, precis som när man var liten och hade ritat nått snyggt på dagis/i skolan :).



Då som nu...
obs. den ritade bilden har jag lånat, bemödade mig inte att lägga in en egentecknad.
off to work.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallen ä verklgien supersnygg! Och du är duktig som tar tag i träning och mat.. Jag tänker mer så här: Eftersom jag tränar nu så FÅR jag äta skräpmat eftersom jag tränar bort den..haha. U go!

Fröken Jennie sa...

Hehe, men Carro! Du är ju smal & fin som du är, det du är ute efter.. antar jag.. är att "fita" till dig lite med mer muskler :) Ät på du! Kram

Fröken Jennie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.