lördag 9 februari 2008

AJAJAJ!

Det är inte klokt vad styrka man tappar på ett par veckor! Igår var jag på Bodypower (pump) och lassade på vikter på stången som vanligt. Jag tänkte dock inte det minsta på att jag kanske skulle ta det lite lugnt eftersom jag inte tränat bodypower sedan innan jul.... det blev alltså väldigt tungt! Jag klarade det dock & fick beröm av instruktören som nog såg att jag körde för fullt ;).... detta är inte problemet. Problemet är att jag har så ont i kroppen idag att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.. Jag är lika mesig som en kille som har åkt på en förkylning! Med detta i kroppen ska jag strax iväg till Hälsostudion igen, har nämligen lovat min kära vän Sofi att va med på hennes spinningpass... I guess I won't be dancing at Grace tonight.... Jag får dock se det positiva i träningen, jag får ju ihop ett par motionspoints som jag kan äta & dricka upp i kväll :).

Idag ska vi förresten ta och sätta igång med renoveringen av vårt sovrum, äntligen!
Ha en finfin dag.
puss

Inga kommentarer: