onsdag 30 januari 2008

Bastubad!

Idag hade jag tänkt ta helt ledigt från allt vad träning heter men fick ett sånt sug efter att få rensa hjärnan att jag nu har bestämt mig för att göra ett besök på simhallen. Skrev precis till Johan på msn och frågade om han hade lust att hänga på och det ville han faktiskt. Jag skulle vilja påstå att Johan gör vad som helst för att slippa åka till Complett och träna (han skulle eg. dit idag), slappis ;). Det gör iofs inte mig något, då behöver jag ju inte plaska ensam! Dagen idag har annars varit ganska lugn, jag har fixat med en massa måsten & självklart jobbat en del. Det stora måstet idag var att kolla till min gamla lägenhet på campus, jag har hyrt ut den i andra hand under min uppsägningstid som nu är slut vilket innebär besiktning på fredags. Lämnade in nycklarna på hyresbostäder eftersom jag är i Jönköping/Stockholm på fredag, nu är alltså campuslivet ett helt avslutat kapitel.. känns både konstigt och skönt! Nu ska jag packa väskan, ska bli gött att bada & basta lite.
Puss på er.

Inga kommentarer: