fredag 2 november 2007

Underbara helg!

Hej o Hå!
Nu har jag tagit helg, chefen sms:ade och skrev att eftersom vi gjort så bra ifrån oss i oktober så fick vi ta ledigt i eftermiddag :) Hur skönt som helst! Har precis ätit lite lunch och ska strax ner en runda till stan och leta present till Martina samt fika med min höggravida vän Sara. Kul! Det är så himlans skönt att kunna gå ner till stan, slippa leta parkering eller kolla busstider. Jag älskar att bo här!! Kommer att trivas ännu bättre när vi kommit vidare med renoveringen, hoppas vi hinner med litegrann imorgon. Idag har jag målat spegeln en andra gång så imorn kan vi förhoppningsvis sätta upp den på lördag.
Nu ska jag byta bort mina strikta jobbkläder mot nått najs att glida runt på stan i, dessutom ska jag packa träningskläder eftersom lillsyrran och jag ska köra bodypower vid 17.00.
Ha en skön eftermiddag!
Puss & Kram

Inga kommentarer: