måndag 5 november 2007

Så var det tisdag, igen.

Bjussar på några bilder från helgens kalas/galej hos Martina. En ganska lugn och städad kväll (jag blev iofs rätt rund om fötterna) med öl, drinkar & lek med barnen om vartannat. Var kul att träffa mina gamla vänner igen, hoppas att vi ska kunna dra ihop lite julpyssel någon gång i december. Det hade varit helmysigt! På tal om pyssel, det blev lite pysslat här hemma igår. Johan spacklade väggen mot balkongen så den kan vi nog måla idag. Jag skruvade ihop vår nya snygga fotpall, den kommer göra sig super i vår myshörna.. måste bara ha lite fler kuddar att bygga upp ett ryggstöd med. Johan målade dessutom spegeln som jag började på en sista gång så förhoppningsvis kan vi sätta upp den ikväll eller på onsdag. Det händer grejer, haha!
Så var det tisdag, igen och jag ska ge mig ut i skogen... Idhult, Bohult & Häradsbäck. Låter väl spännande? :)
Ha en helskön dag!
Puss o Kram
Martina och lilla söta Nora. Jag själv hänger på golvet & snackar en massa strunt.
En av turtlarna var på besök, jag fick vara honom när jag lekte med Albin. Här myser jag med Philip, goaste ungen i stan :)

Inga kommentarer: