tisdag 25 september 2007

Busy woman.

Som ni nog har märkt blir det inte mycket bloggande för mig just nu, mitt liv (min lägenhet + jobb) tillåter liksom inte det. Det är så mycket att göra i lägenheten och om vi ska bli klara med allt det vi planerat till det är dags att flytta in i helgen så måste vi lägga på MINST ett kol. Igår målade jag klart garderoberna i sovrummet, åtminstone på väggarna. Hann med att måla två garderobers hyllor med lackfärg också, men det måste göras minst en gång till... *suck*. Vi hann även med lite slipning och lite målning i vardagsrummet. På jobbet är det iofs inte mycket tuffare än vanligt, men om jag ska nå budgeten krävs det att försäljningen ökas på något! Idag ska jag åka runt med chefen, vi ska ha s.k. one-to-one, ett utvecklingssamtal där vi går igenom det som hänt under månaden, resultat och även sådant som jag känner att jag inte helt behärskar.
Såg nyss Petter & Mange Schmidt på ettan, jag gillar verkligen låten Giftig men f-n va töntiga de såg ut där de stod och framförde den i morgonteve. Vissa artister gör sig helt enkelt bäst i radio! Kom på nu att Betnér dissade just dessa två artister under sin show Inget är heligt i fredags, han imiterade dem och fick låten att låta väldigt fånig.. då tyckte jag att han överdrev.. nu är jag inte lika säker. Magnus Betnérs show var för övrigt grym, hans support Martin Soneby gjorde också bra ifrån sig och fick precis som Betnér hela Palladium att skratta. De var dock inte lika roliga privat, åtminstone inte vid två-tiden på lördagskvällen då vi skulle få hänga med på efterfest på Soneby's hotellrum. Betnér och hans tjej vek av innan jag ens hann ta ett kort på honom, suck! Efterfesten blev det inte heller mycket med, det blev enbart lite snack på hotellrummet, hotellpersonalen vägrade nämligen servera andra än hotellets gäster alkoholhaltiga drycker. Nä vet ni vad, komiker är m.y.c.k.e.t roligare på scen än privat!
Nu ringde chefen, vi ska ses vid Samarkand om 15-20 minuter så det är nog allt bäst att jag ger mig av, måste hinna tanka.
Have a great day.
Puss Puss

Inga kommentarer: