torsdag 16 augusti 2007

Virrigast i stan!

Måste vara jag.

Innan jag börjar spy galla över mig själv ska jag berätta att dagen gick toppen fram tills dess det blev dags för mig att åka hem... eller snarare när jag anlände till I11 för att förbereda inför morgondagen som jag ska spendera där. Jag besökte alla mina kunder i dagens område i Alvesta, fick lägga en första order och gjorde även en canvas... helt OK!..

Men när jag kom till I11 och skulle skriva in lite information i min dayfile, en pärm där mina kundnummer, minikontrakt och diverse annan info finns, märkte jag att den var spårlöst försvunnen! Jag vände upp och ner på hela bilen ett par gånger innan jag med hjärtat i halsgropen åkte tillbaka till Alvesta för att försöka spåra den. Väl i Alvesta var jag runt på alla de ställen jag besökt under dagen och letade, utan resultat. Hur kan en förbaskad pärm bara försvinna sådär???
Jag blir tokig på mig själv eftersom jag absolut inte kan förstå hur den kan ha försvunnit... Hoppas på att någon ska ringa upp mig och säga att de har hittat den.. sannolikheten för det känns dock väldigt liten....

Pratade med Jeanette (min chef) och hon sa att det var ingen fara, informationen i pärmen kan jag få tag på igen... men det grämer mig otroligt!!

Nu ska jag försöka lägga mina jobbtankar åt sidan och sen förhoppingsvis hitta på nått skojigt ikväll så att jag blir laddad inför morgondagen.
Wish me luck!
Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till! =)

Fröken Jennie sa...

Har tyvärr inte hittat pärmen ännu, o inte lär jag göra det heller.. Men det finns värre saker så jag har valt att sluta tänka på det :) Hoppas det löser sig med din/er resa!! Kram