onsdag 15 augusti 2007

Positive feelings.

Haj Haj!
Precis hemkommer från en skön promenix runt sjön med bästaste Sara'n :), skönt att få snacka av sig lite och få veta lite mer om de hemligheter hon har för sig.. haha! Var dessutom en duktig tjej och sprang hem från vattentorget efter vår promenad, så idag blev det ungefär 1,5 varv runt sjön. Duttig Duttig!!

Har haft en riktigt bra dag med Jeanette idag, hon har peppat mig och gett mig massor av positiva tankar inför morgondagen... ser fram emot den samtidigt som jag helt klart är lite pirrig! Vi hann med 11 kundbesök idag, enbart hos existerande kunder. De flesta, 10 av 11 var väldigt trevliga och bokade gärna ett möte med mig. Ska bli skoj att börja jobba på att få dem att handla ännu mer hos oss. Imorn ska jag gå min första så kallade canvas, dvs dörrknackning hos ett företag som vi ännu inte har som kund... det är jag lite nervös för men jag får försöka se det som att jag lär mig av allt det jag gör nu och att utan motgångar- inga medgångar.

Nu är jag hungrig som en varg och ska hugga in på grönsakssoppan från igår, nyttig som jag är :)
Pöss & Kram

Inga kommentarer: