måndag 16 juli 2007

Underbar måndag.

Sicken bra dag det har varit/är!
Solen skiner, det är varmt och jobbdagen har gått fort.
Det är alldeles för fint väder för att man ska sitta inomhus och kuckilura så därför ska jag bege mig ut och jogga runt sjön. Ska försöka mig på en riktigt hälsosam vecka! Har ju haft problem med magen i sisådär två veckor nu och dem hoppas jag bli av med om jag motionerar och äter ordentligt. Ikväll blir det tyvärr ingen allsång för mig, det blir tvättstugan istället... o så ska vi grilla! Inte så tokigt det heller och så måste man ju passa på när det är tillräckligt fint väder för att sätta istad grillen. Ikväll ska det grillas kycklingfilé, paprika & sparris till det en hemmagjord potatissallad, mums!

Nu ska jag bege mig, spring i benen ;)
Puss o Hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurtbulle!

Fröken Jennie sa...

Hurtbulle I am (sometimes) :P